« Home | Доживување бр.2 » | Детето М. » | Нешто од историјата... » | ??????  » | sl.6  » | sl.5  » | sl.5  » | sl.4  » | sl.3  » | sl.2  »

Доживување бр.3

Абе се запивме со Н еднаш дома... и ми вика... : М кај има сеа бе отворена кафана? – абе шознам... кај Сунѓеро! Ај ќе ојме! И ај со југото некако стигнавме и пиевме шо пиевме и Сунѓеро затвори... И беаме нагоре и ко за малер џандари не засатнаја.. и јас го знам Н несалам.... и му викам аман Н не прај глупости... а па тој седи уживај ми вика... и излегва Н и му вика џандаро:АЈ ДУВАЈ... Н нејќи... АБЕ ЌЕ ТИ ПИШАМ КАЗНА... и Н му вели: ШО БЕ ТИ ЌЕ МИ ПИШИШ КАЗНА ПИЛИШТАР ЕДЕН! И Н му ја залепи една, и џандаро го изваде пиштоло... Н се пикна в кола и му ја летнавме нагоре.... и тие по нас, по нас и ни го затворија пато... ама му избегавме... и Н се паркира кај него пред врата и ми вика: сеа беај ти, а јас шо ќе прам ќе прам... а џандарите зад нас.... и јас прскалица дома...

Post a Comment