« Home | Fada (se izvinuvam poradi kvalitetot)  » | Која е Фада? » | Чукар Chapter II » | Чукаро пак » | Cukaro  » | Branko  » | Maskata  » | Пијаните легенди » | Бандата “Чакмаци“ » | Kamenjata na koi i jas neznam kako ne berese...   »

Дали некогаш ви се има случено да слушнете некоја песна која толку добро има “опеано“ некој момент или настан од вашиот живот што едноставно ве тера да си помислите: “леле... ова како јас да сум го напишал/а“. Е то мене ми се случи пред околу 15-тина минути. Да... само што го приклучив компјутерот со намера да напишам нешто тука, во мојот “уличарски дневник“, на радио ја пуштија “Welcome to the jungle“ на Guns N' Roses и навистина не ми останува ништо друго освен да ви ги копирам овие два дела кои најмногу ме погодија...

Welcome to the jungle
We got fun 'n' games
We got everything you want
Honey we know the namesWe are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money honey
We got your disease
---
Welcome to the jungle
It gets worse here everyday
Ya learn ta live like an animal
In the jungle where we play
If you got a hunger for what you see
You'll take it eventually
You can have anything you want
But you better not take it from me...
Незнам кој го има напишано она на влезот од Маџермаале “Маџермаале чека мезе“, ама сигурна сум дека ја имал слушнато песната, па онака сакал накратко да ја преведи. Овој пост му го посветувам него... секоја чест батка!

fuck the jungle!

"Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty"

Dobar si... :)

I wish I could read your language so I could understand what your life is like. I did enjoy the photographs. Could you post some of the countryside?

I am from the coast of South Carolina, USA. I currently live in one of the top states in the middle of the country - Minnesota. It gets very cold here for a long time.

Post a Comment