« Home | Голготата на еден битолчанец » | Ренесанса... или повторно враќање » | ... » | Десетте правила на Гнетачите » | Македонските блогери » | Odgovor » | BRAVO! » | Elena za minister za maalski raboti i meguetnicki ... » | Како дотуркав до ова тереџе » | Na pauza »

Другарче - педерче

Оваа е листата на некои од личностите на кои најмногу им се восхитувам и најмногу ги почитувам:
- Andy Worhol
- George Michael
- Scisor sisters (машкиот дел од бендот)
- и нормално човекот кој што вреди колку сите овие заедно и уште многу - Freddie Mercury!



Заедничкото за сите овие се надевам дека го сфативте....

Ех, колку само сакам да имам другарче - педерче. Така едно, нежно, слабичко, со нежни и неконтролирани движења на дланктите и кое сите мои другарки ќе ги вика “сестри“. Знам дека некој ќе помисли дека глупаво е да барам другарче преку блог, посебно дека сум од Битола и дека е Битола е градот на педерите итн...
Е ај тогаш кај се? кај да ги барам? Со кој и да разговарам на оваа тема сите ми велат: “Абе ај шо... цел град тежи од педери...“ Е кај се да ги *бам (се заебавам... никогаш не би повредила другар , се сочуствувам со нивната болка:)). Додуша има малку вистина во тоа дека градот тежи, ама тежи од оние неодредените педери, оние што се секогаш против педерите и ако се најдат во нивна близина одма би ги начукале, онака во самоодбрана, оти не се баш 100% сигурни во својата сексуалност и им е страв да не им подлегнат на предизвикот. Ама мене не ми треба таков другар - педер. Ми треба другарче - педерче, кое е свесно за својата сексуалност и отворено си зборува за тоа.
Е сега едно нешто тука не ми е јасно. Еве овие погоре набројаните личности се навистина, или пак биле, супер креативни луѓе. Од каде таа креативност? Да се биде педер (хомосексуалец), според мене, е да се сака она кое што го имаш ти. Кога ќе подразмислам пак подлабоко, државата долго време не прави некои драстични промени, некако како да си се засакува ваква каква што е...
Ќе прицнам на Publish

Абе имаш такво другарче. Да не го заборај она детето шо играше на шипка на широк сокак, па она шо пее бед бојс , па она шо е на ПМФ, па она со застани

hahaha... uste malku im treba za da gi priznaam za drugarcinja - pedercinja... seuste nikoj od niv ne mi se ima obrateno so "sesta" :D...
se nadevam deka eden den barem eden od niv ke mi se otvori :D

Post a Comment