« Home | Џизс умре за да клецни! » | Shadows / Senki trailer » | Дуетот кој што ме “разнесе“ » | Атеистот и Господ... и љубовта » | Ванземаљско задоволство » | 3-Iron » | Нов пост... по незнам кој пат » | Поздрав од Африка » | Битола гори!... » | »

Rap играорци

Да расчистиме, не сум расист, не ја мразам таа култура ниту им ја потценувам музиката! Напротив, многу ја ценам Soul музиката и нејзината историја и начинот на кој таа еволуирала низ годините. Можам слободно да кажам дека 2Pac е еден од најдобирте поети на 20 век.
Арно ама едно нешто што најмногу ме вади од контакт се белите рапери. Па не е можно бре некој бел морон да ги има тие движења и потези и слични некои нивни “ритуали“. Нив тоа им е во гените и точка. Навистина ми е жал, посебно за нашите Џет сет личнсти од калибарот на Врчак, кои што на родителите наутро им велат “Јо“ ....ц..ц..ц... да не ми се врати на децата... ќе си ги лежам во затвор :).
Туку ај да не го дупам многу, само сакам да напоменам дека исти такви морони постојат и на другата страна...
Уживајте!