« Home | За Скопље со лубов » | Со љубов и како знак на благодарност » | Без коментар » | Виза за Австралија » | Fuckin Americans » | Родители... и како да дознаете дека ве сакаат » | 101 (сто и првиот) пост » | За глупите » | Другарче - педерче » | Голготата на еден битолчанец »

...

Денес не славам! и овај пост не го посветувам на жената! Нема потреба... не се осеќам дека сум дискриминирана и дека ми е скратено некое право, освен тоа што комшиите би ме гледале поинаку ако возам такси...

Сепак ќе бидам фер и ќе им го посветам постот на сите оние жени кои колку толку со пот (буквално) го заработуваат своето место во општеството - жените од блискиот исток, африка и азија!




Не ми носи душата да им го честитам на македонките кои цела година живеат за 8-ми март и чекаат некој да ги части или да им купи цвеќе. Нештото е најслатко кога е подарено од срце, и кога не е 8-ми март или Св. Валентин. Според мене тие се двата најлицемерни празници!