« Home | Колку се глупи американците » | Дожд во Битола » | ... » | За Скопље со лубов » | Со љубов и како знак на благодарност » | Без коментар » | Виза за Австралија » | Fuckin Americans » | Родители... и како да дознаете дека ве сакаат » | 101 (сто и првиот) пост »

Браво за дечкото со осет за музика

Конечно по македонскиот блогерски простор да начекам нешто ново, квалитетно и ЗДРАВО. Веќе 2 години дремам над компјуерт и читам блогови ама до сега најмногу 10 ми завршиле во bookmarks. Па чудна работа, тие тогаш (на времето) што се појавија и толку... ретко нешто паметно да излези :). Еве во последно време им пуштам рака на Кнсис и Џам, а и ништо помалку не е и моето “откритие на денот“ кој доста добро ме изненади со изборот на музика и ме натера уште поќе да си карам мајката за ебениот адсл од 512 мб кој ќе треба да го трпам уште едена и пол година.
Ама ако, на светот има уште неколку луѓе кои што сакаат да ми помогнат и колку - толку ме одржуваат во форма.
Првата категорија на луѓе, која до сега брои ЗА ЖАЛ еден член е Наде - која несебично ми ги задоволува скоро сите желби изразени во mb (мегабајти) и е главниот виновник за создавањето на овај блог, кој со текот на времето се надевам дека ќе премини во култен :).
Втората категорија е оние луѓе кои што се трудат околу мене ама сеуште за нив сум во втор план
И третата категорија се луѓе наречени надеж ;) - Драги и Гордана... за нивната добрина планирам да пишувам за скоро
Но мојата папка со добри луѓе е секогаш отворена, посебно кон оние кои би ми подариле некој мегабајт на ЦЕ ДЕ :). Значи со еден збор можам себе си слободно да си се наречам Дигитална курва :)