« Home | Абе... » | Поемата која ја читам секое утро » | Мој предлог за “тепање“ 15 минути » | Браво за дечкото со осет за музика » | Колку се глупи американците » | Дожд во Битола » | ... » | За Скопље со лубов » | Со љубов и како знак на благодарност » | Без коментар »

Ima lek be za kutrite?

Vidi gi be ovie moronite... PAK! Vo 23451235991756 navrati sum pisuvala i sum ja dokazuvala tezata deka se najglupata nacija... ama sega navistina ja preteraa...

Ja urale bre "zajdi, zajdi"!!!

ama pak zadovolstvoto koga znaes deka nekoj "podmustak" te postova mnogu ja rani dusickata...

Aj Esma ja prekutivme nekako, ama ova gi pomina site granici. Pa dobro bre... trosat Ooooogromna suma na pari i vreme za da napravat nesto kvalitetno, i ne se somnevam vo toa voopsto sudejki spored Trailer-ot, ama 4 dolari nemozea da gi vlozat vo eden obicen makednoski ucebnik i da proctaat koj so e i od kade e.... (do tolku da nemase nekoe pecalbarce na setot?)
ama aj ke mu go prostime to... elena rekla "prosti im boze, glupavi se" ... i bog im prostil, so da pravi, go imaat Google, mora da se lizi oti ke go lociraat i nego.

Vidi be... ni 10 reda ne sum napisala a veke mi krcka biroto od silata so ja primenuvam vrz tastaturata... lele kolku sum besna... ah kolku ja sakam taa ocajna viza za amerika... samo kolku da im se prosetam so bela XL maica niz Time Square na koja na predniot del ke ima slika od Bin Laden a nazad ke psi "kill them all"

vo prodolzenie:

Q: Does anyone have lyrics to the song "Message for the Queen"? (from Katy in Maryland)
A: The lyrics of "Message for the Queen" are:
"Zaidi mi zaidi yasno slantze,
che da izgree mesechinka,
che si imam purvo libe
pokaneno, kalesano.
Doidi mi, doidi, purvo libe,
dorde ne sme vecheriali,
vecgeriali, hleb dignali,
hleb dignali i legnali.
Doidi mi doidi, purvo libe."
(thanks to Stefan, Bulgaria)


BUGARITE KE GI EBIME VO DRUGA PRILIKA! VETUVAM!!!!
vsicki, do eden.... !

Удр, удри...не ги жали! :D

Вие, неразумни изроди! Поради що се срамите да се наречете Българи?

Батка, јас не се срамам од ништо, посебно од националноста. ако бев бугарка, гордо ќе се фалев насекаде дека сум бугарка и дека Македонија е бугарска, ама навистина не е фер да лажам. Кога ќе ми докажиш дека сум бугарка и блогот ако треба ќе го крстам „Chapter III: Моето маало,бугарија и ЕУ.
А до тогаш брат, ќе ве нервираме као што сакаме, ништо не ни можите... ;)

Post a Comment